dimecres, 27 d’abril del 2011

Les coses clares i la xocolata espessa

Avui neix aquest blog. M'hauria agradat fer coincidir la data amb el dia de la mona (quin dia hi ha millor per començar un blog de xocolata?) però certs problemes tècnics (malsdepanxa causats molt probablement per un excés de xocolata) m'ho van impedir. Tot i això, la il·lusió és la mateixa.

Suposo que en la primera entrada cal fer una presentació i una declaració d'intencions. Doncs bé, som-hi; fa un parell de setmanes vaig visitar el museu de la xocolata. Sempre m'ha agradat la xocolata però aquell dia me'n vaig enamorar. I vaig decidir que volia ser pastissera. Això és molt fàcil de dir quan t'acabes de prendre una xocolata desfeta i veus els alumnes de l'escola de pastisseria del gremi de Barcelona treballant rere un vidre, però les coses no són tan senzilles: són moltes hores i molts diners! Així que (de moment! mai s'ha de perdre l'esperança...) l'Escola quedava apartada de les meves possibilitats (no està el forn per a rosques, mai més ben dit). No obstant, avui en dia hi ha altres maneres d'aprendre i internet és un tot un món, de manera que, després de passar unes quantes hores fent recerca sobre la xocolata i descobrir milers de receptes, vídeos i blogs sobre el tema, vaig decidir que (què carai!) potser amb paciència i hores de proves podria aconseguir convertir-me en una "mestra xocolatera". 

Doncs bé, això és el que intentaré amb aquest blog: recollir totes les receptes de/amb xocolata que trobi i posar-les en pràctica. Tinc amics disposats a devorar-ne els resultats i la cuina a punt, així que només falta posar-me mans a l'obra i desitjar-vos un bon profit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada